Friday, September 02, 2016

Een lastige huurachterstand.

Een lastige huurachterstand.


Gerard  Kent had met Hazel Williams een goede afspraak gemaakt en hij had alle vertrouwen er in dat het huisje van zijn overleden oma nu het verhuurt zou worden een goed rendement op zou leveren, verkoop leek niet veel belovend in deze tijd en dus had Hazel hem een goed aanbod gedaan.
“geef ons de verhuur in handen dan heeft u geen zorgen maar wel een goed rendement” had de aantrekkelijke makelaar Hazel Williams hem beloofd.


Maar wat hij toen nog niet wist dat toen Hazel de jonge Sandra Lewis voorstelde als nieuwe huurder zij haar achtergrond niet goed had nagetrokken!


Sandra hoorde deurbel en toen zij de deur opende stond daar Hazel Williams die de verhuur in handen had gekregen en zij keek bepaald niet vrolijk!
“hallo Sandra jij weet wel waarom ik hier ben, jij hebt een huurachterstand daar wil ik even over praten met jou” zei Hazel streng en keek de nerveuze Sandra aan.
Sandra liet Hazel binnen en Hazel legde Sandra uit wat haar opties waren “of jij betaald nu gelijk je huur nu contant of ik laat jou er uitzetten en wij verhalen de schuld via je werk of je ouders” dreigde Hazel en Sandra schrok en begon te snikken en te smeken.
“echt waar mevrouw volgende maand heb ik een goed betaalde baan en kan ik alle huur betalen en wil als het mag de achterstand zelf in gedeelten afbetalen” was het voorstel van Sandra.
Hazel keek de jonge Sandra aan en wist dat het haar eigen schuld was maar probeerde de druk nog wat op te voeren.
“goed Sandra ik wil dat je een schuldbekentenis tekent maar ik vind wel dat jij mij hebt voorgelogen en daarom wil ik jou straffen” sprak Hazel streng en keek de nerveuze Sandra aan.
“straffen, hoe bedoeld u?” vroeg ze angstig en keek de oudere Hazel bang aan.
“simpel, jij kleedt je nu helemaal uit en krijgt van mij een pak op je blote billen als herinnering dat jij een schuld hebt, volgende maand ben ik er weer en o wee als je hebt gelogen!” dreigde Hazel en gebaarde dat het meisje zich moest uitkleden.
De nerveuze Sandra deed wat de oudere vrouw van haar eiste en werd op de salontafel gedrukt en Hazel had een oude slipper gepakt en begon Sandra er hard mee van langs te geven!
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking diverse mappen\Spanking oude doos 2012\Beroep werk\serie (132).jpg
Sandra ontdekte als snel dat Hazel haar een hard lesje wilde leren en wees haar tijdens de spanking op haar blote billen op haar verantwoordelijkheden.
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking diverse mappen\Spanking oude doos 2012\Beroep werk\serie (133).jpg
Na een tijdje pakte hazel het rietje wat ze gezien had en liet de naakte Sandra over de stoelleuning buigen en gaf de naakte Sandra en hard mee op haar mooie achterwerk dat al snel elke streep van het rietje liet zien terwijl Sandra het uitbrulde van de pijn!
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking diverse mappen\Spanking oude doos 2012\Beroep werk\serie (134).jpg
Genade kende Hazel niet met de jonge vrouw die een lesje van haar zou krijgen in verantwoordelijkheden en nu de volgende maand wel zou betalen dat wist Hazel nu wel zeker!
I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking diverse mappen\Spanking oude doos 2012\Beroep werk\serie (135).jpg
Wat Hazel echter niet wist dat Graham zelf een twee weken later bij haar op bezoek kwam en hem het hele verhaal vertelde en ook dat zij nog zonder werk zat maar haar ouders niet om hulp wilde vragen.
Graham had die avond contact met Sandra haar ouders opgenomen en deze waren zeer ontstemd omdat hun dochter hun ook had voorgelogen over de baan die ze had.
Graham bedacht een plan en belde Hazel Williams om bij hem te komen voor overleg.
Hazel schrok even toen zij naast Graham ook Sandra zag zitten met een grijns op haar gezicht.
Het laatste wat Hazel had verwacht dat zij naast Graham ook Sandra erbij zou zien en waarom grijnsde zij zo vals?
Toen Sandra hem alles verteld had wat Hazel bij haar had gedaan besloot Graham Hazel een medicijn te geven die zij zelf ook aan Sandra had gegeven.
Wat als zij weigerde, dan zou hij het hoofdkwartier inlichten en zou Sandra een aanklacht indienen, einde van Hazel haar carrière wist hij zeker!
Eenmaal binnen en plaatsgenomen stak Graham van wal en legde uit wat hij van Sandra had gehoord en dat hij de blauwe plekken ook had gezien.
“zoals ik het bekijk ben jij zelf in gebreke gebleven en heb je haar achtergrond niet nagetrokken en nog erger is dat jij haar een pak op haar blote billen heb gegeven wat je een aanklacht kan opleveren als Sandra aangifte doet” legde Graham het snel uit en keek naar de geschrokken Hazel die hij wel een mooie vrouw vond en dat had hem doen besluiten om Hazel zelf een flink pak op haar blote billen te geven!
“jij hebt twee keuzes Hazel, welke kies jij maar ik wil het NU van je horen!” drong hij aan.
“schijnbaar heb ik geen enkele keuze dan mij door jou te laten straffen maar is zij dan bij aanwezig?” vroeg Hazel en keek Graham aan.
“ja Sandra zal getuige zijn hoe ik jou op je blote kont zal geven” zei Graham streng, hij gaf haar geen enkele ander keuze dan dit te ondergaan waar zij getuige van zou zijn.
“kom maar hier staan Hazel” gebood Graham en begon Hazel haar strakke rokje los te maken en omlaag te trekken.
Graham zag de fraaie goed geproportioneerde billen van Hazel tevoorschijn komen toen hij haar rok omlaag stroopte.
Mijn god wat was Hazel een mooie vrouw ook al was ze wat ouder dan Graham, ze droeg zwarte kousen met jarretelles en een mooie sexy klein slipje wat haar billen extra mooi deed uitkomen.
“stap maar uit je rok Hazel” gebood Graham en bekeek haar fraaie volle dijen, wat een schoonheid!
“kom maar en neem plaats over mijn knie hazel”gebood Graham en verlangde naar Hazel en haar fraaie vrouwelijke figuur en haar heerlijke volle kont!
Want Hazel had een prachtreet zag Graham en Hazel moest over de knie van Graham liggen maar lag met haar bovenlichaam op de schoot van Sandra die er duidelijk van genoot dat Hazel nu op haar beurt er van langs zou krijgen!


“ik heb haar alleen maar een pak op haar billen gegeven wat zij duidelijk verdient had”verdedigde Hazel zich nog.
“jij nam het recht in eigen hand en bent zelf in gebreke gebleven en nu pluk je de vruchten ervan” zei Graham kalm en wreef met zijn hand over die heerlijke kont van Hazel, wat een goddelijk achterwerk bezat Hazel en hij zou er de tijd voor nemen om haar uitgebreid te straffen!
Graham zijn hand ging omhoog en Hazel voelde zijn hand voor het eerst op haar rijpe achterwerk landen, de klap klonk hard door de kamer en hij zag Sandra glunderen en hoorde haar zeggen “dit heb jij nu verdient” Graham keek naar Sandra en zei streng “houdt je mond Sandra” en ging door met het straffen van Hazel haar heerlijke achterwerk.
Elke keer als hij haar een stevige klap op haar twee ferme hammen had gegeven dan wreef hij uitgebreid over die twee hammen die smeekten om meer klappen net zolang tot ze flink rood zouden zijn en erg pijnlijk, ja hij nam er de tijd voor en bewonderde Hazel haar prachtkontje!


Straks zou hij haar slipje omlaag trekken en dan kon hij de rest van haar heerlijke kont bewonderen en o wat zou ze protesteren wist hij maar dat wond hem nu al op!
Graham begon hazel haar slipje omlaag te trekken en Hazel verweerde zich behoorlijk wat Graham opwond!
“nee alstublieft niet mijn slipje uit, je kunt mijn billen toch zo ook genoeg straffen?” vroeg ze terwijl Hazel het probeerde te voorkomen dat hij haar slipje uittrok en hij haar meest intieme plekken kon bewonderen.


“ik moest toch ook in mijn blote kont voor jou plaatsnemen, nu is het jou beurt” zei Sandra verheugd dat ook Hazel in haar blote kont moest liggen en er goed van langs kreeg.


I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking diverse mappen\Spanking oude doos 2012\Beroep werk\scorp1150[1].jpg


I:\Mijn afbeeldingen\jilles prive bestanden\diapresentatie\spanking diverse mappen\Spanking oude doos 2012\Beroep werk\scorp1151[1].jpg
Graham begon de smaak te pakken te krijgen en begon naarmate hij meer opgewonden raakte Hazel steeds harder op haar blote kont te meppen en hoorde Hazel steeds harder kreunen.
“nu weet je hoe het voelt om op je blote reet te krijgen gemene tang!” schold Sandra opgewonden.
“nu je mond houden of jij bent de volgende die er van langs krijgt” dreigde Graham kwaad, terwijl hij dit zei bedacht hij dat het helemaal geen slecht idee was om straks Sandra ook eens op haar kont er van langs te geven, ze was jong en mooi en wanneer kreeg je zo’n kans om twee vrouwen op hun blote kont te kunnen geven.
“nu weet jij ook hoe het is om in je blote kont te liggen, op je blote kont hielp toch het beste zei je toch, nou nu weet je het zelf ook!” zei Sandra vergenoegd.
Graham sloeg nu weer harder en de klappen werden behoorlijk gemeen en Hazel kreunde met elke klap die Graham haar gaf en elke KLETS zorgde voor een gemeen bijtende pijn en haar anders zo mooie roomblanke achterwerk was nu behoorlijk rood geslagen!
“o jeetje deed dat pijn, maakt niet uit als hij straks klaar met jou is voel je deze amper meer” zei Sandra met een gemeen lachje.
“val dood jij, ik had jou gelijk uit het huis moeten gooien dan kon je weer wonen bij al die andere daklozen waar je bij past!” zei Hazel fel.
“hallo laat jij haar dat zomaar tegen mij zeggen, ben je vergeten hoe zij mij behandeld heeft?” zei Sandra fel en Graham was het zat met die twee “nu beiden jullie mond houden anders ben ik nog lang niet klaar en jij jongedame bent straks de volgende die over de knie gaat” zei Graham kwaad. Hij gaf Hazel een lange en erg harde serie klappen op haar blote kont en hoorde haar kermen van de pijn!
“opstaan en je verder uitkleden en snel een beetje” sprak Graham streng tegen Hazel.
“en jij jongedame mag hier komen, nu gelijk” Graham genoot van dit moment, hij zag hoe hazel haar verder uitkleedde en haar slipje uittrapte en zag Sandra naar hem toe schuifelen “kom op Sandra sneller ik heb niet de hele dag de  tijd” zei Graham streng.


“kom maar eens hier dan help ik jou even om je uit te kleden, anders ben je daar waarschijnlijk ook niet zo langzaam mee toch?” zei hij doelend dat Sandra best wel eens wat meer vriendjes had die haar uit de kleding hielpen.
Terwijl hazel toekeek ontdeed Graham de jonge vrouw van haar korte broek en slipje.
“ik heb genoeg van jou grote mond en leedvermaak, jij bent een langzame leerlinge en dat lesje van de afgelopen week heeft schijnbaar niet geholpen en dus ga ik het zelf nog eens goed overdoen en misschien leer jij vandaag om je mond te houden en je verplichtingen na te komen, begrepen?” Sandra wist dat ze nu maar beter haar mond kon houden om het nog niet erger te maken.
“en jij handen boven je hoofd en naar de muur kijken en je mag pas over je billen wrijven als ik het zeg” gebood hij streng en gaf Hazel nog een laatste erg harde klap op haar vuurrode achterwerk en Hazel gaf een luide kreet toen Graham haar hard op haar prachtkont mepte!
“wat jou betreft ik zal even afrekenen met jou ongeduld maar eerst zal ik dat kontje even goed opwarmen” zei hij en gooide Sandra over de knie en gaf haar een lange en erg harde serie klappen op dat bleke jonge bolle achterwerk onder luid gekerm van Sandra die zei dat het haar speet maar Graham genoot van zijn nieuwe rol en ging er helemaal in op en sloeg hard en snel op Sandra haar jonge achterwerk net zolang dat deze knalrood was en Sandra huilde!


Graham besloot Sandra een lesje te leren die zij voorlopig niet zou vergeten!
“hier blijven staan tot ik terug ben” gebood hij en haalde een bosje takken uit de tuin en maakte er een bosje van om Sandra met de takken uit haar tuin er van langs te geven.
“op de tafel zoals vorige week en met dat kontje naar mij toe”gebood hij en bekeek hoe Sandra op e salontafel klom en haar rode achterwerk naar hem toe stak “gaat u mij daarmee slaan?” wilde Sandra weten.
“jazeker, takken uit je eigen tuin die je al heel lang had moeten onderhouden  en zolang die niet op orde is zal ik jullie er mee op jullie blote billen blijven geven, begrepen?” vroeg hij en Sandra zei nog snikkend “je meneer begrepen”
Sandra voelde voor het eerst in haar leven hoe een bosje takken haar arme billen beroerden en ervoer de pijn van de gemene dunne twijgjes op haar arme blanke vlees!
Sandra kreeg de ervaring van haar jonge leventje toen Graham haar lang en hard met het bosje takken op haar kont er van langs gaf en ook al smeekte ze om genade Graham spaarde haar niet en pas toen Sandra luid huilend neerzonk op de tafel mocht zij opstaan.
“handen boven je hoofd en met je gezicht naar de muur” zei Graham streng en duwde Sandra naar de muur toe.


“en Sandra heb je wat geleerd van deze les?” vroeg Graham zacht dichtbij haar oor “welke lesje meneer?” vroeg Sandra stom.
SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, zes harde striemen met het bosje takken striemden op de billen van Sandra neer.
“als jij je lesje nog niet hebt geleerd wil ik best weer van voren af beginnen Sandra, wil je dat graag, ik doe het het met liefde weet je” zei hij sarcastisch en Sandra snikte “nee meneer ik heb mijn lesje geleerd en zal voortaan braaf aan mijn verplichtingen voldoen en de tuin onderhouden” beloofde ze braaf.
Hazel die nu wist dat het heel spoedig haar beurt zou zijn kreeg een kramp in haar maag, ze had gehoord hoe hard hij Sandra had gestraft en nu was zij aan de beurt!


Graham bekeek de langere Hazel  en besefte dat het wel eens beter zou zijn om haar over de leuning van de stoel te laten hangen met haar stevige bips de lucht in!
“kom maar Hazel, ga maar over de stoel leunen en dat kontje de lucht in”zei hij en gaf er een tikje op.
“benen wijd Hazel, daar heb je toch geen problemen mee?” vroeg hij en
Hazel deed haar benen wijd uit elkaar en besefte maar al te goed waarom hij dat vroeg want zo kon hij haar kutje beter bekijken en kon hij ook haar anus zien.
“ben je er klaar voor Hazel?” vroeg hij en Hazel zij zacht “ja meneer ik ben er klaar voor” met dat gezegd hebbende streelde Graham nog een keer over die prachtkont van Hazel en streelde zelf even heel brutaal langs haar kutje en hoorde Hazel zuchten en “nee alsjeblieft niet doen” maar Graham had haar vochtige grotje al gevoeld, de dame was behoorlijk opgewonden besefte hij, nu daar wist hij wel raad mee!
SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, hij gaf Hazel een eerste serie klappen met het bosje takken en hoorde haar kreunen, was het van de pijn of ook genot?
Hij stopte even en zei tegen Hazel “had ik niet tegen jou gezegd om ook je bovenkleding uit te doen?” en Hazel die nu besefte dat hij haar langzaam maar zeker helemaal zou uitkleden smeekte om het te mogen aanhouden.
´alsjeblieft meneer mag ik dat aanhouden anders ben ik bijna helemaal naakt?” Graham keek naar hazel en zei “ik begrijp niet waar jij je voor schaamt, je hebt een pracht figuurtje, jij hoeft je zeker niet te schamen voor je lichaam” complimenteerde hij Hazel die even breed glimlachte om dit compliment, was de man gecharmeerd van haar, ze had al eerder gemerkt dat hij meer naar haar keek dan naar de jonge Sandra.
Hazel ontdeed zich langzaam van haar beha en stond daar voor hem zonder beha, ze zou nooit tegen een jonge meid als Sandra opkunnen die nog mooie strakke borstjes had.
Graham keek volbewondering naar de mooie volle borsten van Hazel “mijn complimenten Hazel ze mogen er zijn” prees hij haar.
Sandra die dacht dat Graham nu enkel maar belangstelling had voor hazel nam de gelegenheid waar om haar handen te laten zakken en haar billen eens stevig te wrijven.
“als ik dat nog een keer zie jongedame dan zal ik ze nog eens hard opwarmen” zei hij streng en gaf Sandra een erg harde klap met de hand op haar strakke kontje en Sandra gaf een harde kreet!
“ga maar weer over de leuning van de stoel buigen, kontje naar achteren en niet meer bewegen anders begin ik opnieuw miss Williams”zei Graham op een autoriteite wijze tegen Hazel.
SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH,  Graham liet het bosje takken telkens op een ander plaats van hazel haar achterwerk neerkomen, Hazel dee haar hoofd opzij en dan weer meteen fel gebaar naar achteren als hij een gevoelige plek bij haar raakte, ze vocht om in de juiste positie te blijven staan.
Graham waarschuwde Sandra nog een keer “nog een keer zo grijnzen en jij beleefd alles nog een keertje!” verzekerde hij Sandra.
Het gaf Hazel de tijd om even bij te komen van alle klappen die ze had ontvangen. Haar kont gloeide en gek genoeg voelde dat heel opwindend en als zij wat heen en weer ging met haar kont dan streelden haar tepels net langs de stof van de stoel en zorgden voor een erg aangename seksuele prikkeling en Hazel wist dat ze drijfnat was tussen haar benen, was dat al zichtbaar voor Graham?


SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, SWISSH, Graham gaf weer een lange en harde serie met het bosje takken op haar kontje en Hazel voelde de pijn minder hard dan anders, het was alsof zij er nu juist van genoot!
Maar kon dat wel, genieten van een pak op je blote kont terwijl het juist zo pijnlijk was!
Als Graham dan weer even stopte en dan over haar kont streelde voelde ze een prettige tinteling tussen haar benen, hoe was dit mogelijk!
Als Graham nog even zou doorgaan kwam ze nog klaar ook besefte Hazel verbaasd.
SWISSH, SWISSH, SWISSH,  Hazel kreunde hard en wist nog net te voorkomen dat ze nu klaarkwam en Graham stopte en gebood “opstaan en naast Sandra plaatsnemen” hij bekeek zijn werk en besefte dat Hazel bijna was klaargekomen als hij door was gegaan.
Hij had Hazel willen straffen maar het was helemaal anders gelopen dan hij gedacht had, hij bedacht dat zei met zijn drieën dit vast nog wel eens zouden meemaken, hij zou er zeker weer van genieten en zijn rol alleen maar verder uitdiepen.
Toen hij die twee zo zag staan zo mooi en zo aantrekkelijk en hij wist dat Hazel straks bijna was klaargekomen besefte hij dat hij nog een taak had om af te maken, Hazel geven waar ze naar verlangde en wat te doen met Sandra?
Hij liep naar hun toe en streelde over hun beider achterwerken, Sandra met haar strakke kleine kontje en Hazel met haar weelderige opwindende figuur dat ongekende lusten bij hem had losgemaakt!
Even later streelde hij zacht over Hazel haar billen en daarna over de billen van Sandra, beiden hoorde hij even zuchten.
Niet veel later lagen ze met zijn drieën in bed en kwam Hazel als eerste klaar waarna de dames hem verwenden met hun mond en hij klaarkwam.
Hij wist het nu zeker, de volgende maand zou weer opwindender worden dan deze!


No comments: